sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

سیم بکسل هاردوایر

تاریخ درج آگهی: 1398/01/08

توضیحات آگهی

فروشگاه سیم بکسل هاردوایر با بیش از 15 سال سابقه در امر فروش انواع سیم بکسل با تنوع بیش از 2000 مدل از انواع ساختارها، سایز ها و متریال های مختلف در خدمت مشتریان گرامی می باشد. فروش انواع سیم بکسل های آسانسوری 8 رشته ای با مغزی کنفی و مغزی فولادی ساختار 8X19 با بافت سیل سایز های 8 الی 11 میلیمتر و همچنین سیم بکسل گاورنر آسانسور با سختی کششی پایین و بافت نرم و منعطف با ساختار 6 استرندی می باشد. همچنین این مجموعه از سیم بکسل های مغز فولادی نتاب با بافت های 19X7 , 35X7 برای انواع جرثقیل ها در سایز های مختلف به همراه کلیه اتصالات لیفتینگ بصورت خم و اسلینگ می باشد. کلیه اتصالات لیفتینگ از طریق سیم بکسل و زنجیر و اتصالات زنجیر ها انواع قلاب و قلاب دانه گیر، انواع شگل ها و مهارکش ها، بست سیم بکسل، حلقه فولادی، قلاب هرزگرد و قلاب دینام.
فروشگاه سیم بکسل هاردوایر کلیه ادوات لیفتینگ شامل انواع جرثقیل های سقفی برقی و دستی، انواع پولیفت و تیفور، انواع مگنت و کلیه اتصالات ورقگیر و بشکه گیر و اتصالات جرثقیل سقفی شامل تیر آهن گیر و ترولی می باشد.
مشاوره در امر خرید انواع سیم بکسل متناسب با بار شما و شرایط کاری از دیگر فعالیت های گروه بازرگانی کیومرث قراچورلو می باشد.

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • 55423008