sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

باربری تهران تریلی و باربری تریلی

تاریخ درج آگهی: 1399/05/13

توضیحات آگهی

باربری تریلی تهران به شهرستان ، باربری تریلی تهران به مشهد ، باربری تریلی اصفهان و باربری تریلی کفی تهران از سرویس های خدماتی ایرانکس در زمینه باربری با تریلی است.

برای اطلاع از کرایه تریلی کفی ، تعرفه حمل بار تریلی ( نرخ کرایه حمل بار تریلی ) ، تعرفه کرایه کامیون و نرخ کرایه تریلی 99 برای باربری تهران به شهرستان با تریلی با شماره تماس دفتر مرکزی ایرانکس تماس بگیرید .

تناژ قابل حمل تریلی کفی
حمل بار با تریلی کفی یا همان تریلی ۱۸ چرخ برای محموله های باری به کار می رود که حداقل تناژ ۲۲ تن و حداکثر تناژ ۴۰ تن باشد .

اعلام بار انلاین
زمانیکه سرویس مشتری توسط باربری ثبت می شود ، در صورت نبود کامیون باربری ، خاور حمل بار و هر ماشین درخواستی مشتری ، از طریق کانال تلگرام اعلام بار خاور ، کانال تلگرام اعلام بار یخچالی و اعلام بار یخچالداران ، اعلام بار ایسوزو و … ، درخواست ماشین انجام می گیرد . ماشین مورد نظر که واجد شرایط است ، انتخاب می شود و برای ارسال بار مشتری آماده ارسال می گردد . مانند اعلام بار تلگرامی اصفهان

نرخ کرایه تریلی 99 و هزینه ارسال بار
باربری با تریلی به دلیل تعیین قیمت توسط پایانه باربری ، قیمت های متفاوتی در روزهای مختلف دارد . نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل با کامیون و نرخ کرایه ماشین سنگین و باربری تریلی و ترانزیت و یخچالدار به دلیل افزایش نرخ کرایه کامیون و نحوه محاسبه هزینه باربری در پایانه باربری تهران ، متغیر است . نرخ کرایه تریلی ترانزیت و نرخ کرایه تریلی 99 را می توانید روزانه از دفتر مرکزی شرکت باربری تریلی تهران ایرانکس استعلام کنید .

حمل بار با تریلی تهران ( 18 چرخ ) و تریلی کفی را به باربری تریلی تهران ایرانکس بسپارید تا مناسب ترین و کمترین هزینه و کرایه حمل بار با تریلی کفی از تهران به شهرستان در اختیارتان قرار گیرد .

صاحبان کالا و تجار به دنبال باربری های تریلی دار تهران به شهرستان می گردند تا با کمک آن بتوانند نسبت به حمل بار خود با تریلی اقدام کنند . بعضی از بار ها به دلیل شرایط خاص باید با تریلی کفی جابجا شوند . مانند حمل تیرآهن ، بلوک های سیمانی و … .

یکی از دلایل این شرایط خاص ، طول بار می باشد که معمولا بارهایی با طول بیشتر از 6 متر تا 13/60 را باید با تریلی کفی 18 چرخ حمل نمود . از لحاظ وزنی هم بارهای با تناژ بالا از 20 تن تا 40 تن هم باید توسط تریلی و تریلی کفی 18 چرخ جابجا شوند .

بیشتر بار های تجاری از قبیل آهن آلات و کالاهای ساختمانی و کاشی و سنگ و بسیار دیگری از کالاهای دیگر از تهران با تریلی حمل می شوند .

شماره تماس دفتر مرکزی باربری ایرانکس
021-55204006 خط ویژه ( 20 خط )

09194302101

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • 09194302101