sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

فروش دستکش گلاوباکس - خدمات ایمنی-

تاریخ درج آگهی: 1399/05/26

توضیحات آگهی

ویرا تجارت بکر:۰۲۱۶۵۶۱۲۹۷۰

دستکشهای نئوپرن در میان رایجترین دستکشهای ضد آب قرار دارند که در بازار مورد استفاده قرار میگیرند. این دستکشها به دلیل مقاومت مناسبشان در مقابل رنج وسیعی از اسیدها، روغنها، حلالها و وسایل نوکتیز رایج هستند. البته شایان ذکر است که این دستکشها در مقابل سوراخ شدن، برش و سایش مقاومت فیزیکی کمتری نسبت به دستکشهای نیتریل و یا حتی لاتکس دارند.
مزایای استفاده از دستکشهای نئوپرن عبارتند از:
- به خوبی در دست قرار گرفته و متناسب میشوند. افراد بسیاری دستکشهای نئوپرن را به دلیل فیت شدن خوبشان در دست خریداری مینمایند.
- دستکشهای نئوپرین چند منظوره هستند. این دستکشها در گستره وسیعی از کاربردها مانند کاربردهای آزمایشگاهی، ماهیگیری، غواصی و آتشنشانی کاربرد دارند. این دستکشها به دلیل خواص حفاظتی مناسبشان در کاربردهای آزمایشگاهی استفاده زیادی دارند.
- بسیار منعطف هستند.
- انواع متنوعی برای کاربردهای گوناگون دارند و تنوع سایز، رنگ و ساختار زیادی دارند.

دستکشهای نئوپرن بکر با طول 80 سانتیمتر. ضخامت 8/0 میلیمتر و قطر دهنه 7 تا 8 اینچ ضمن برخورداری از کیفیت بسیار خوب میتواند انتخابی مناسب برای دستکشهای بلند مورد نیاز به خصوص برای گلاوباکس باشد.

برخی ویژگیهای دستکشهای نیتریل بکر عبارتند از:
- جنس: Neoprene
- طول: 80 سانتیمتر
- ضخامت: 3/0 میلیمتر
- قطر دهنه: 7 تا 8 اینچ
- رنگ: مشکی
جهت دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره و سفارش خرید با شماره تماس شرکت تماس حاصل فرموده و یا از طریق ایمیل شرکت مکاتبه فرمایید.

دستکش گلاوباکس فروش دستکش گلاوباکس

اطلاعات تماس

  • تهران - تهران
  • تهران
  • ۰۲۱۶۵۶۱۲۹۷۰