sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

خرید و فروش مواد معدنی - بنتونیت

تاریخ درج آگهی: 1399/06/22

توضیحات آگهی

09197487474


گربه ها به طور طبیعی فقط بر روی خاک ادرار و مدفوع خود را انجام می دهند. خاک باغچه به دلیل وجود میکروب و انگل ها نمی تواند گزینه مناسبی برای حیوان باشد. بنتونیت یک ماده معدنی با عملکرد منحصر به فرد است. این ماده دارای قدرت جذب آب بالا می باشد و همچنین به دلیل چسبندگی سطحی پس از جذب مابعات بصورت گلوله ای شکل تشکیل می شود و می توان قسمت آلوده را از مابقی خاک جدا نمود. همچنین بنتونیت به دلیل خاصیت آنتی باکتریال طبیعی از تولید باکتری، قارچ و میکروب ها جلوگیری به عمل می آورد و دارای قدرت جذب بو و آمونیاک نیز می باشد.

فروش و تولید بنتونیت ، بنتونیت صنعتی ، بنتونیت کشاورزی ، بنتونیت خوراک دام و طیور ، بنتونیت صادراتی
بنتونیت جذبی - بنتونیت حفاری ، بنتونیت ارت ، بنتونیت رنگبر (خاک رنگبر)، بنتونیت اکتیو ، بنتونیت سرامیکی و ...

سامانه سنگ چین با در اختیار داشتن منابع غنی و تیم کارشناسان مجرب عرضه مستقیم بنتونیت را جهت تمامی مصارف در کمترین زمان به دور دست ترین نقاط ارائه می دهد.
کاربرد : کشاورزی، بهبود خاک ، رنگ بری ، کاغذ سازی ، گلوله سازی غذای حیوانات ( گندله ) - خوراک دام و طیور، بستر حیوانات خانگی ( خاک گربه ) ، کاشی و سرامیک ، ارتینگ ، حفاری، ذوب فولاد ، بنتونیت اکتیو ( تصفیه روغن - تصفیه بنزین و گازوئیل )...

بنتونیت های سدیم و کلسیم هر دو برای گلوله کردن وتشکل غذاهای خشک حیوانی بخصوص در آمریکا به کار می روند. سپیولیت ،کائولن ،آتاپولژیت و مواد آلی چسباننده چون لیگنوسولفات (Lignosolphate) نیز بدین منظور به کار می روند.

وقتی بنتونیت به اندازه 5/2 درصد کل وزن ماده به غذای حیوانات اضافه شود شیر گاو ها را افزایش داده و در غذای پرندگان خانگی و بوقلمون نیز کیفیت و کمیت تخم مرغ را بالا می برد.پشم گوسفندهارا به اندازه 2 گرم در روز افزایش می دهد و بنتونیت از نظر افزایش تولید پشم پتانسیل خوبی داشته و اضافه کردن آن به آب آبیاری جهت ترمیم چراگاهها و ترمیم تغذیه نیز موثر بوده و از مرگ و میر بره ها جلوگیری می نماید

اطلاعات تماس

  • قم - قم
  • قم
  • 09197487474