sangchein Preloader لطفا صبر کنید.....

مرجع تخصصی باسکول داتکام

تاریخ درج آگهی: 1399/06/25

توضیحات آگهی

داتام باسکول:۰۲۱۸۸۸۳۰۰۴۴

شرکت داتام باسکول، با راه اندازی سایت و مرکز تخصصی اطلاع رسانی باسکول جهت ارائه اطلاعات جامع و کامل در زمینه های مختلف صنعت توزین اقدام به اطلاعرسانی جامع در حوزههای فنی و قیمت بهای روز صنعت توزین نموده است تا با دقت نظر و بررسی دقیق اطلاعات، آخرین دستاوردهای صنعت توزین را در سریعترین زمان ممکن در اختیار صنعت کشور قرار دهد. هدف شرکت داتام باسکول کمک به شما در جستجو و انتخاب بهترین باسکول و سیستم توزین با مناسبترین قیمت است
سایت و مرکز تخصصی اطلاع رسانی باسکول متعلق به شرکت داتام باسکول، بعنوان کاملترین مرجع اطلاع رسانی در صنعت توزین و سیستم های باسکول و لودسل با هدف ایجاد تعاملات سازنده میان خریداران و فروشندگان عمده، راه اندازی شده است. شرکت داتام باسکول با استفاده از سایت باسکول داتکام، با ارائه اطلاعات جامع و کامل در زمینه های مختلف توزین اقدام به اطلاعرسانی گسترده در حوزه های فنی و بازار سیستم های توزین نموده است تا با دقت نظر و بررسی دقیق اطلاعات، آخرین دستاوردهای صنعت توزین را در سریعترین زمان ممکن در اختیار مخاطبان و مشتریان محترم قرار دهد.
هدف شرکت داتام باسکول، کمک به شما در جستجو و انتخاب بهترین سیستم توزین با مناسب ترین قیمت است. سایت تخصصی اطلاع رسانی باسکول، موقعیت مناسبی را جهت معرفی کلیه فروشندگان انواع باسکول و سیستم های توزین در سطح کشور فراهم نموده است.
شرکت داتام باسکول با سایت تخصصی اطلاع رسانی باسکول، در کنار معرفی فعالان بازار باسکول کشور ، امکان
•مشاوره خرید باسکول
•مقایسه قیمت باسکول
•پرسش و پاسخ فنی
•نظر سنجی
•درخواست اطلاعات تخصصی باسکول
به شکل آنلاین نیز فراهم شده است تا از این طریق فرایند گزینش باسکول و سایر سیستم های توزین در سریع ترین زمان ممکن و با بیشترین سرعت و بالاترین دقت صورت پذیرد. ارائه آخرین اخبار و مقالات تخصصی مرتبط و جدیدترین دستاوردهای این صنعت از دیگر خدمات برجسته سایت شرکت داتام باسکول می باشد.

تلفن : 88830044-021

فکس : 88323480-021

ایمیل : info@baskool.com

آدرس سایت: www.Baskool.com

برای اطلاع از آخرین قیمت لودسل های موجود در بازار ، کافیست : عدد 1 را به سامانه 100088830044 پیامک کنید .

اطلاعات تماس

  • چهارمحال و بختیاری - شهرکرد
  • شهرکرد
  • 02188830044